Ibogain+Heroin=?
Moderator: sanela
Ibogain+Heroin=?
Donese mi prijateljica Ibogain. Mogu li ga ja, ako je preslab nadopunit s Heroinom ili nečim drugim? Ili povećat dozu Ibogaina? Ili, ma šta da ja radim s tim?!
Que mas puedo hacer en este dia donde la suerte a cambiado por completo yo siempre pensaba que te tenia y es ahora que me doy cuenta que todo es insierto...
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,baci ga u djubre .... pa covece unistices se bweeeeeeeeee , prvo se vrati na mnogoooo davne teme imas ovde po forumu dosta o ibogainu a onda ga konzumiraj ....ja bi ti preporucila da ga ne kombinujes sa heroinom,jaooooo brines me mnogo chill :smt010 zasto to radis sebi bwe taman si se sredila malo i sad opet 

NEKO TO OD GORE VIDI SVE!
Juce je istorija
Sutra je misterija
Ali danas je dar!!!
Juce je istorija
Sutra je misterija
Ali danas je dar!!!
idi na ovaj topic.....ema je opsirno objasnila:
http://forum.narkomanija.ba/viewtopic.p ... c&start=15
http://forum.narkomanija.ba/viewtopic.p ... c&start=15
Pa dobro šta niko nemože odgovorit mogu il ne mogu? Ko će sad čitat sve ovo...
Ma uostalom, odo probat pa šta bude... Ako preživim, javim se! Do čitanja
Ma uostalom, odo probat pa šta bude... Ako preživim, javim se! Do čitanja
Que mas puedo hacer en este dia donde la suerte a cambiado por completo yo siempre pensaba que te tenia y es ahora que me doy cuenta que todo es insierto...
- Zona Sumraka
Mislila sam da ću na ovom forumu stvarno nać nekoga ko će me razumit. Međutim, vidim da nije tako. Za vas ka i za sve ostale san samo obična jebena drogerašica, i red je da crknem šta prije i ostavim ostale "NORMALNE" ljude na miru! Pa eto, sa srećom vam i na dušu vaše sjebano ponašanje prema nekome ko traži savjet i pomoć!!! Budite mi lipi, zdravi, pametni i savršeni, bez preseravanja i droge, i živite zdravim životom, budite uzorni i gazite sve đubretarsko narkomansko smeće pred sobom!!!!!!