stalno iznova

Na ovom forumu možete ispričati svoju ispovijest, od početka do kraja. Alkoholičari, ovisnici, suovisnici, svi ste dobrodošli. Samo ispovijesti, molimo Vas da ne pišete komentare i odgovore.

Moderator: sanela

Post Reply
looneybin
Posts: 1
Joined: Fri Apr 19, 2013 8:57 pm

stalno iznova

Post by looneybin »

Pozdrav, nova sam ovdje i eto ne plivam po drogeraškim vodama, samo nisam znala više kome se obratiti.
Depresivna sam osoba i to već 9 godina. Čovjek bi očekivao da je to jedna normalna faza koju svi prolazimo u pubertetu a ja kao da se vječno vraćam na početak i stalno iznova proživljavam krize. Nisam nikada bila kod psihologa ili psihijatra niti bila na ikakvim lijekovima jer sam iskreno bila uvjerena da ću sve riješiti sama, snagom volje. Već sam se nekoliko puta pokušala ubiti, više ni ne brojim. jednom je doduše bilo kobno i tada sam obećala majci da neću više nikada takvo što ponoviti. Inače uzoran sam student i užasno optimistična osoba bar tako kažu ljudi oko mene, također socijalna i outgoing kako bi se reklo, moji roditelji su ponosni na mene i vide me kao odgovornu i pametnu osobu. Nije da sam nezadovoljna sa svojim životom, naravno dogodi se i takva misao ali nekad me zna pogoditi takva sitnica da mi se sve preokrene iz čista mira. prije dvije godine počela sam piti puno alkohola jer sam se nekako osjećala bolje i veselije (pošto sam sramežljiva u društvu muških osoba osjećala sam da kad popijem da postanem zanimljivija.) ali nije to dugo trajalo i moje ponašanje u alkoholiziranom stanju je postalo tragično i kao da sam tad bila na dnu dna. kad sam krenula na faks odlučila sam promijeniti svoje ponašanje (jer sam do tada izgubila puno prijatelja i nisam upisala faks koji želim jer sam prestala učiti zbog depresije). uglavnom ništa se nije promjenilo osim moje snažne želje da se prestanem samoozljeđivati. užasno me sram ogromnih ožiljaka i više ne znam što da govorim ljudima oko sebe. nekim sam prijateljima rekla ali oni me ignoriraju